ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبلاگ

کد آهنگ

لحظه ای درنگ 6
نسیم خوش دانش
درمسیر کمال چراغ دانش روشن کننده راهتان باد
نگارش در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, توسط محسن پرزلف قمصری

 

اعجاز کلام

چه بگوییم و چه نگوییم ؟

زمانی که دریابیم واژه ها تاچه حد در اعماق جانها نفوذ می کند و آثار خود را بر دلها حک می کند برماست بهترین واژه ها را گلچین کرده و به دیگران تقدیم کنیم .

بگوییم

نگوییم

از این که وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

ببخشید که مزاحمتان شدم

در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود

گرفتارم

راست می گی ؟ راستی

دروغ نگو

خدا سلامتی بده

خدا بد نده

هدیه برای شما

قابل ندارد

با تجربه شده

شکست خورده

قشنگ نیست

زشت است

خوب هستم

بد نیستم

مناسب من نیست

به درد من نمی خورد

با این کار چه لذتی می بری

چرا اذیت می کنی

شاد و پر انرژی باشید

خسته نباشید

من

اینجانب

دوست ندارم

متنفرم

آسان نیست

دشوار است

بفرمایید

در خدمت شما هستم

خیلی راحت نبود

جانم به لب رسید

مساله را خودم حل می کنم

مساله ربطی به تو ندارد 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: